niedziela, 3 lutego 2013

anonim....

Hej ;) Przepraszam że ostatni tak mało postów. Ale naprawde chcę się postarać w tym półroczu i charuje jak wół! Dzisiaj żeby sie troche odciążyć poprosiłam mame zeby mi napisała takie cos z historii, tzn. przepisała bo ja to juz  napisąłam ale ciiii :P Sprawdziany, pytania, kartkówki i jeszcze dodatkowe prace jezeli chce miec z czegoś 6. Zaalmka -_- Jutro na dodatek sprawdzian z historii który był już przełozony z tamtego poniedziałku. Więc uczyłam się podójnie. Jak źle go napisze to mnie szklak trafi!

Cały weekend w domciu. Sprzątałam, UCZYŁAM SIĘ, wczoraj zostałam sama bo rodzice gdzies po południu pojechali do znajomych (lubię czasami byc sama w domu, ale to tylkoo raz na jakiś czas. nie wiem dlaczego :P) Zgubiłam pismo techniczne z techniki! ughhh. BRAVO -_- trzeba pisać jeszcze raz. znając zycie znajde jak juz napisze.

mam nową wene na urządzenie pokoju. miałam remont pare tygodniu temu , bo wczesniej maiąłm zółty pokój i wykłądzine, a teraz mam taki jaki widzicie na zdjeciach i panele połozone.. Reszta jest taka jaka była. Trzeba więc do końca urządzić.  Ale o tym innym razem.

I najlepsze zostawiam  na koniec. Pewna anonimka Ania jest tym najlepszym *_*  Dała mi świetne komentarze który dąły mi mega kopa i mega chęć do pisania, dziękuję <3  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz