piątek, 15 lutego 2013

New rooommmmmm

Od dawna marzyłam o nowym pokoju! Mój stary pokój pomalowany był jaks farbą w kolorze piaskowym o.O na podłodze wykładzina która  była ładna ale jasna a u mnie trudno utrzymać czystość i meble które wybierała mama. Są ładne ale kompletnie nie takie jakie ja bym chciała.

Więc  moje marzenie powoli się spełniało od stycznia. Zaczęliśmy od ścian i podłogi. Ściany widać na zdjęciach. Jasne jakby waniliowe i amarantowe ściany są dodatkiem i pasy na drugiej ścianie. Na podłodze natomiast mam zwykłe ciemne panele. A o meblach nawet nie myslałam nowych.

Ostatnio poszłam na zwiady do starego domu i znalazłam tam super meble, które tak nie wygladały ale ja juz je sobie wyobrażałam :D Kupiliśmy więc czarną farbe i tapetę w zebry i powstało coś takiego: (na walentynki dostałóam jeszcze dodatkowo dywan ^_^)





2 komentarze: